Gmina Bobrowice
Bobrowice 131
66-627 Bobrowice
Zapytanie ofertowe z dnia 27 kwietnia 2016r.
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wycena naprawy elementów urządzeń znajdujących się na placach zabaw w gminie Bobrowice.
- Opis usługi zamówienia:
Plac zabaw Barłogi – huśtawka – wymiana głównej belki;
Plac zabaw Bobrowice – ławka – uzupełnienie deski;
Plac zabaw Chromów – zestaw zabawowy – wymiana belki (ewentualnie usadowienie na kotwach);
Plac zabaw Dachów – koniczynka – wymiana siedzisk (elementy drewniane);
Plac zabaw Strużka – bujak, konik – uzupełnienie siedziska, huśtawka – wzmocnienie (ewentualnie usadowienie na kotwach);
Plac zabaw Wełmice – równoważnia – wymiana belki, zestaw zabawowy – wzmocnienie (usadowienie na kotwach);
plac zabaw Żarków – równoważnia – wymiana podstawy sprzętu.
- Termin realizacji zamówienia:
31.05.2016r.
- Kryteria oceny oferty:
Cena 100%, Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny oferty.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty w formie pisemnej, faksem, mailem należy składać do dnia 16.05.2016 do godz. 14.00
– pisemnie w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice 131, 66-627 Bobrowice, pierwsze piętro (sekretariat);
– faksem: 68/391-32-84;
– mailem: sekretariat@bobrowice.pl
- Sposób przygotowania oferty:
– oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (dotyczy ofert złożonych pisemnie),
– ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej/faksem/mailem,
– wykonawca związany jest ofertą 30 dni,
– bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
– oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
– cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
– do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
– ofertę złożoną pisemnie należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie elementów urządzeń placów zabaw Urzędu Gminy w Bobrowicach.”
- Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
– Beata Wasyłyk – Sosnowska, Tel. 68/391-92-13
– Katarzyna Madej, Tel. 68/391-92-23
W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie zlecenia zawartego pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tego zamówienia;
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.