Azbest

 Ogłoszenie

Urząd Gminy w Bobrowicach informuje o przedłużeniu terminu składania wniosków w ramach programu „Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bobrowice” w roku 2021

Informacja

 Ogłoszenie

Testy antygenowe na COVID-19 w Bobrowicach.

Od dnia 30.03.2021 istnieje możliwość przeprowadzenia testów antygenowych Covid-19 w Gabinecie Stomatologicznym w Bobrowicach . 

Pacjenci będą umawiani po uprzedniej rejestracji telefonicznej pod nr 68 444 82 92. Telefon dostępny jest w godzinach 10.00-18.00. 

Pacjenci będą umawiani indywidualnie, poza godzinami planowych zabiegów stomatologicznych .Pacjent otrzymuje zaświadczenie  o wyniku testu / j. polski. niemiecki, angielski

Testy na COVID-19 w Bobrowicach.

 Ogłoszenie

Od dnia 30.03.2021 istnieje możliwość przeprowadzenia testów antygenowych COVID-19 w Gabinecie Stomatologicznym w Bobrowicach .

Pacjenci będą umawiani po uprzedniej rejestracji telefonicznej pod nr 68 444 82 92. Telefon dostępny jest w godzinach 10.00-18.00. Pacjenci będą umawiani indywidualnie, poza godzinami planowych zabiegów stomatologicznych .

Wideokonferencja z 26.03.2021r. na temat stacji uzdatniania wody w Dychowie.

 Ogłoszenie

Jak się przedstawia sytuacja z wodą z ujęcia w Dychowie?

Jakie jest potencjalne źródło skażenia?

Jakiego rodzaju skażenia występują i jakie niosą ze sobą zagrożenia dla zdrowia?

Czy brak odpowiedniej konserwacji i przeglądów stacji uzdatniania wody w Dychowie w latach 2013-2019 ma wpływ na wydłużenie czasu poprawy jakości wody?

Po ilu latach zanieczyszczenia z gruntu trafiają do wód podziemnych?

Czy naprawdę Wójt i Urząd Gminy nic z tą sytuacją nie robią?

Ile czasu potrzeba na skuteczne i na stałe usunięcie skażeń? Miesiąc? A może rok lub dłużej?

Czy istnieje coś takiego jak idealna woda i jaką wodę mamy w Dychowie?Odpowiedzi na te i inne pytania szukaliśmy w czasie wideokonferencji zamieszczonej poniżej. Zachęcamy do oglądania.

LINK DO WIDEOKONFERENCJI PONIŻEJ

https://fb.watch/4xvFy5npkI/

ZUS

 Ogłoszenie

Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo – kampania informacyjno-edukacyjna dla klientów ZUS

Coraz więcej osób pobiera świadczenia na konto bankowe. Jednak część klientów w dalszym ciągu decyduje, aby wypłaty z ZUS otrzymywać w gotówce. Jak wskazują badania przeprowadzone przez ZUS wśród tych osób, taka decyzja wynika w dużej mierze z braku wiedzy o tym jak korzystać z rachunku bankowego, a szczególnie z bankowości elektronicznej. Dzięki kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo” chcemy upowszechnić wśród seniorów wiedzę na temat  korzyści, jakie daje konto w banku i jak bezpiecznie z niego korzystać.

Chcemy aby nasi klienci swobodnie i bez lęku korzystali z rachunków bankowych. Dysponowali swoimi pieniędzmi, nie narażając się na kradzież, oszustwa czy inne niebezpieczeństwa. Pobierali na konto swoje świadczenia, płacili  rachunki oraz robili  zakupy on-line. Wychodząc do sklepu czy apteki używali karty płatniczej. Bo rachunek bankowy jest bezpieczny i wygodny, a otrzymywanie świadczeń z ZUS na konto w banku pozwala na bezpieczny dostęp do nich, co jest szczególnie ważne w czasie pandemii.

Korzystaj z rachunku bankowego, otrzymuj świadczenia na konto i bądź bezpieczny!

W trakcie kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo” chcemy pokazać  naszym klientom, że korzystanie z konta bankowego i bankowości elektronicznej jest łatwe. Nasi klienci dowiedzą się:

  • jakie korzyści daje posiadanie konta w banku,
  • jak założyć konto bankowe,
  • jak zmienić sposób wypłaty świadczeń w ZUS,     
  • o czym muszą pamiętać, gdy korzystają z konta bankowego przez internet.

Informacje te zapewnią seniorom bezpieczeństwo w świecie, w którym trudno obejść się bez internetu. Umiejętność korzystania z internetu, bankowości elektronicznej i usług online ułatwia załatwianie codziennych spraw. Przez internet można załatwić sprawy w urzędach, robić zakupy, płacić rachunki czy kontaktować się z najbliższymi.

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo”.